varhaug-il-klubben

Klubben

Varhaug Idrettslag (VIL) ble stiftet i 1932. VIL er en breddeklubb med ca 1850 medlemmer. Vi har tilbud innen badminton, fotball, håndball, turn/trampett, idrettsskule, e-sport, klatring, bordtennis, amerikansk fotball og trim- og friidrett.

Anlegg

Anlegget er eid av våre medlemmer og er på totalt 78 mål. Vi har to kunstgressbaner, hvorav en med undervarme, 6 stk 5’er baner kunstgrass, aktivitetspark, tribune med sosialt rom, grusbane, gressbane, ballbinge, to håndballhaller, styrkerom, klatrevegg, trimløype, fullt utstyrt turnrom, kafe, sosialt rom, to tennisbaner, 400 m løpebane med tartan(fra sept. 2020), e-sport rom og to beachvolleyballbaner.

Inkluderingsfond

VIL har et fond som skal sikre at også medlemmer med anstrengt økonomi kan delta i idrettslaget. Medlemmene kan søke om støtte til for eksempel kontingent, egenandel på turnering eller sportsutstyr.
Søk her

Støtte til minibusslappen

VIL kan innvilge støtte til de som ønsker å ta minibusslappen. Det eneste som ønskes i retur er at du kjører noen turer i året på dugnad

Varhaug Idrettslag